لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ساری: سوالات شما توهین به من و یوونتوس است!

ساری: سوالات شما توهین به من و یوونتوس است!

از نحوه داوری و وقت کشی بازیکنان لیون عصبانی بود و با یک اعتراض با کارت داور روبرو شد و در پایان همراه تیمش شکست خورده این بازی شدند اما مطمئنا او می داند که بیشتر از قبل با انتقادات حتی تندتری روبرو خواهد شد.

 

با این حال مائوریتزیو ساری در سخنان بعد از بازی و حذف از لیگ قهرمانان می گوید:

 

انتظار کمتری داشتم، به نظر من بازی خوبی انجام دادیم، مجبور شدیم بازیابی داشته باشیم با آن پنالتی که می توانست تمرکز و برنامه های ما را برهم زند با این حال برگشتیم و برای این برگشت نیاز داشتیم دوبرابر انرژی و توان بازی کنیم. برای گل های بیشتر فرصت داشتیم اما به نتیجه نرسید، با این حال تیم خوب بازی کرد و نشان داد که برگشته و مشکلات ترمیم شده با این حال من از شرایط تیم امروز راضی هستم. از لیگ قهرمانان خارج شدیم برای بازی لیون در نیمه نخست در 8 بازی توانستیم 6 پیروزی، یک تساوی و یک شکست به دست بیاوریم و اگر شرایط عادی پیش میرفت مطمئنا این طور نمیشد. خیلی متاسفیم اما روحیه و نوع بازی بازیکنان امشب خوب بود و این نشان می دهد که ترمیم یافتیم.

 

و اما آینده

 

اظهارات روز گذشته من قابل درک و روشن است. اما گویی به خوبی تفسیر نشده. من انچه که فکر می کنم را بیان کردم و فکر نمی کنم که مدیران برای یک بازی تصمیم بگیرند، نحوه تصمیم گیری شرایط و گستردگی زیادی دارد و به یک بازی ختم نمیشود. سوالات شما توهین به من و یوونتوس است نه تنها به من بلکه مدیران یووه نیز شامل این توهین میشوند. اگر من جای انها بودم مداخله می کردم برای من این سوالات به نوعی توهین آمیز است.

 

دیبالا

 

اگر من دیبالا را به بازی نمی اوردم الان سوال عکس این پرسیده میشد. شرایط او را می دانستیم اما نیاز به یک تغییر با توجه به نمایش کوادرادو داشتیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: